Каталог товарів
Правила вибору бізнес-сувенір
Фото:
Інтернет-магазин українських сувенірів і подарунків ручної роботи - Souvenir.com.ua
Ділові подарунки давно стали невід'ємною складовою ділового етикету. Вручення таких подарунків являє собою прояв поваги до колег. Завдяки грамотно підібраному презенту, можна зміцнити довіру і позитивний імідж в очах партнера.
 
Але фахівцям у сфері бізнес-сувенірів нерідко доводиться стикатися з ситуацією, коли покупець не розуміє, який подарунок йому краще вибрати для свого партнера, замовника, співробітників і т. П. Вихід з даної проблемної ситуації багато хто з таких клієнтів бачать в покупці стандартних подарунків. Такий чисто формальний підхід до підбору сувенірів для клієнтів нічого доброго не приносить. Адже кому приємно отримувати кожен раз по кілька календарів, щоденників та інших подібних однотипних речей? Подарунок неодмінно повинен бути особливим, оригінальним.
 

Правила грамотного вибору бізнес-подарунка

 
Щоб знайти презент, який дійсно порадує клієнта, необхідно дотримуватися трьох простих правил:
 
1. Насамперед потрібно визначити цільові групи, для яких призначені подарунки. Цим очевидним принципом при виборі сувенірів часто нехтують, вибираючи для всіх партнерів і клієнтів одні й ті ж предмети. Навряд чи варто говорити, якою буде реакція, наприклад, керівника фірми, якій піднесуть в подарунок папку зі шкірозамінника, яку він напевно потім віддасть своєму водієві. Або як відреагує некурящий бізнес-партнер, з яким подарують портсигар або запальничку.
 
2. Замовляти сувеніри слід заздалегідь. Це вкрай актуально перед Новим роком. Оптимальним терміном є 2-3 місяці до урочистої дати. Завдяки цьому можна буде вибрати якийсь оригінальний варіант. Цим правилом, безумовно, можна і знехтувати. Однак тоді є ризик, що при зверненні в рекламну компанію доведеться підбирати щось зі звичайного асортименту.
 
3. При виборі подарунка треба виходити з того, до якої події він призначений (привітання співробітників з ювілеєм, з Новим роком, участь фірми у виставці і т. Д.).
 

Робота в групах

 
Поділ на цільові групи відбувається по безлічі різних критеріїв:
 
• За призначенням (презенти для використання у вільний час або в офісі). Наприклад, під час підготовки до літнього сезону клієнту корисно буде отримати корзину для пікніка.
• По особистим інтересам. Якщо партнери регулярно проводять дружні футбольні матчі, то можна запропонувати фірмову футбольну форму для гравців команди компанії-партнера.
• По професійним інтересам. У цю групу входять різноманітні практичні сувеніри, які можна використовувати в роботі.
• За статусом одержувача презенту. Подарунок для великого боса, у якого вже «є все», повинен неодмінно бути дорогим. Це можуть бути високохудожні вироби (ювелірні вироби, кришталеві, кам'яні та металеві скульптури), дорогі видання книг. Однак робити дорогий подарунок не завжди доречно. Можна відшукати щось оригінальне, з гумором. Такий презент неодмінно буде помічений його одержувачем.
• В залежності від аудиторії. Наприклад, якщо колектив в основному жіночий, то можна подарувати набір кухонних або садового приладдя, шовкові хустки.
 
Це лише деякі з підходів, яких слід дотримуватися при підборі бізнес-сувенірів. Вибираючи презент для співробітників, партнерів і компаньйонів, слід орієнтуватися на ексклюзивність і якість подарунка. Тільки в цьому випадку можна підшукати той варіант, який виявиться цінним для одержувача і залишить в його пам'яті приємний спогад про дарівшем.

В нашому інтернет-магазині Ви маєте можливість купити дзвіночок Інтернеті, а так само, інтернет магазин сувенірів Україна souvenir.com.ua пропонує великий вибір подарунків ручної роботи таких как красиві шкатулкиматрьошки недорого і багато іншого. Ви можете купити наші сувеніри та подарунки в багатьох містах України, наприклад в місті Харків і вибрати у нас що-небудь з українського Текстилю: рушник ціна, а також вишиванки жіночі і багато іншого. Будемо раді представити Вам Подарунки жінці в інтернет-магазині souvenir.com.ua